Thanksgiving, Lyžařské tréninky a vánoční stromek

11.12.2019

Už dlohu jsem nic nenapsal a tak toho shrnu víc do jednoho článku.

28. listopadu se konal jeden z nejvíce oslavovaných svátků v USA, a to Thanksgiving day, ke kterému patří spousta jídla a to především krocan. Dále taky týdenní prázdniny ve škole. Thanksgiving se oslavuje tím spůsobem, že se pozvou známí, kteří donesou další jídlo a všichni to pak sní spolu s krocanem. Svátek se oslavuje pouze jeden den a tento rok to bylo ve čtvrtek 28. listopadu.

Od druhé poloviny listopadu už mám pravidelné lyžařské tréninky ve Winter Parku. Nejlepší na tom je, že v úterý se odjíždí na trénink ve 12 hodin, což znamená, že zmeškám téměř půl školního dne kvůli tréninku. Ve Winter Parku už je otevřeno daleko víc sjezdovek, než na začátku sezóny, včetně neupravovaných sjezdovek, na kterých se jezdí muldy (viz obrázek pod textem)

Jít pro vánoční stromek je tady velkou zábavou a tradicí. Většina místních si chodí sama uřezat stromek na různá místa v okolí, kde je to povolnené.

Ono to ale není zas tak jednoduché, stromek jsme nakonec hledali asi dvě hodiny (ve sněhu, kde jsem se i já bořil po pas). Bohužel jsem ho nevyfotil, tak fotku stromku přidám až ve vánočním blogu.


Daniel Juříček - Můj rok v Coloradu
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky