Předčasný návrat

12.04.2020

Někdy není všechno tak jak si naplánujeme. Už nějákou dobu jsem sledoval zprávu o šíření koronaviru, ale tady v Colorádu byl ještě stále klid. Situace se v polovině března začala prudce zhoršovat a po konzultaci s Rotary a hostovskou rodinou jsem se rozhodl pro návrat domů. Můj návrat byl už celkem na poslední chvílli.Věřil jsem, že moje lety nebudou náhle zrušeny. Odletěl jsem 23. března z Denveru do New Yorku, kde situace už tehdy byla velmi vážná. Pokračovat jsem měl za tři hodiny letem do Amsterdamu, ale když už letadlo bylo připraveno k odletu na runway, kapitán oznámil poruchu elektroniky. Po dvou hodinách čekání na palubě letadla jsme úspěšně vzlétli a v ranních hodinách přistáli v Amsterdamu. Tam jsem tři hodiny počkal na letadlo do Prahy a okolo poledne přistál na zcela prázdném Pražském letišti.


A to je závěr mého úžasného dobrodružství.

Děkuji Rotary.


Daniel Juříček - Můj rok v Coloradu
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky