Novinky za únor

15.03.2020


Lyžařská sezóna již skončila, a tak se v tomto blogu ohlédnu za mými lyžařskými závody. Jedním z nejzajímavějších závodů byl ten v Beaver Creeku a to proto, že se tam jezdí světový pohár. Už při příjezdu do resortu poznáte, že to tu stojí hodně peněz. Pomalu jsem ani nevěděl, že se tu někde lyžuje, protože to byl jen beton, výtahy, jezdící schody, luxusní obchody atd. Lyžování v Beaver Creeku bylo ovšem super. Resort nabízí spoustu různých sjezdovek, včetně těch neupravených s volným terénem.


Dalším resortem, který bych chtěl zmínit, je samozřejmě můj domovský Winter Park, kde jsem závodil taky dvakrát, jako v Beaver Creeku. Ve Winter Parku byl, alespoň pro mě, nejtěžší závod sezóny. Ten se konal hned jako první v sezóně 10. ledna.


V lyžařském středisku Loveland se konal poslední regulérní závod sezóny, kde byla možnost se kvalifikovat na státní mistrovství. Pro kvalifikaci se musíte umístit v prvních 30% ze startovního pole a to se mi povedlo právě v posledním možném závodě.


Mistrovství Colorada v alpském lyžování se konalo 27-28. února opět v Beaver Creeku. Od školy jsme odjížděli již 26.února v poledne.

Během odjezdu našeho autobusu se neučilo. Celý školský distrikt vyběhl před školu a přál nám hodně štěstí v závodě.Kromě potlesku a skandování studentů doprovázela autobus dvě policejní auta a až na hranici města Granby houkaly. Byl to opravdu zážitek. Závod se konal sice v Beaver Creeku, ale tam jsme opravdu nebydleli, z důvodu cenově nedostupného bydlení, ale bydleli jsem ve vesnici Eagle, asi 30min jízdy od Beaver Creeku. Já jsem závodil pouze v obřím slalomu, hned první den. Umístil jsem se na 79. místě ze 104 závodníků.


Lyžařská sezóna mi přinesla spoustu zážitků a zkušeností z lyžování.

Pokud máte rádi jízdu na neupravených sjezdovkách, tak doporučuji navštívit Colorado.




Daniel Juříček - Můj rok v Coloradu
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky