Novinky za leden 2020

10.02.2020


Za poslední měsíc jsem nenapsal blog, ale pokud mě sledujete na instagramu tak asi tušíte o čem budu psát. Začátkem ledna jsem měl první lyžařský závod a to ve Winter Parku. Zrovna to byl ten nejtěžší ze všech závodů, které jsem dosud absolvoval. Příští týden mě čeká závod v Eldoře a 21. února v lyžařském středisku Loveland.

Jeden ze závodů se konal v Beaver Creeku, bohužel za špatného počasí a já jsem se neumístil zrovna nejlépe. Po závodě ve středisku, kde se každoročně koná světový pohár v alpském lyžování, jsme se vydali do městečka Cooper Mountain, kde v ten stejný víkend probíhal ski weekend s Rotary.

Téměř každou sobotu chodím pomáhat na Bingo ve Winter Parku, které pořádá můj Rotary klub. Překvapilo mě, kolik lidí tam vždy přijde podpořit Rotary charitativní projekty, které pomáhají v okolí. Jednou to bylo pro horskou službu v Grand country, další výtěžek pro Middle Park High School Interact club, kde jsem i já členem. Interact je v podstatě Rotary klub pro studenty středních škol.

Pár dní zpátky začalo opět hodně sněžit a tento týden napadlo více než metr sněhu, což se hodí na lyžování v muldách. Během noci ze čtvrtku na pátek nám napadly 2 stopy sněhu a už od rána jsme lyžovali v muldách a čerstvém sněhu.

Koncem ledna nám skončilo první pololetí, což znamená, že v Americe mají pololetní zkoušky a poté se mění některé předměty. Moje výsledky byly dobré, například z klasické angličtiny, kde probíráme literaturu, jsem dostal 91%. 

Daniel Juříček - Můj rok v Coloradu
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky