Lyžařská sezona je tady

17.11.2019

Je to tu! Ski resort otevřel asi před 10-ti dny a to kvůli dostačujícímu množství sněhu a chladným teplotám, které zde panují. Dokonce to bylo nejdřívější otevření Winter parku v historii.

Já jsem se v úterý 12. listopadu zúčastnil schůzky pro zimní sporty na Middle Park High School a dozvěděl jsem se, že další úterý bude první trénink na sněhu.(Sledujte během příštího týdne můj Instagram, určitě přidám první fotky z lyžování) Docela mě to překvapilo, protože tréninky obvykle začínají koncem listopadu, ale ski pass už mám tak proč ne.

Sobota byla plná od rána až do večera. V sedm ráno jsem odjel do Denveru na nepovinný Rotary meeting, kde všichni přítomní inboundi(výměnní studenti, co jsou na výměně v zahraničí) prezentovali prezentaci o své zemi budoucím výměnným studentům z distriktu 5450. Věřím, že moje prezentace s téměř 40-ti strámkami nalákala pár studentů i do Česka. Po mé prezentaci jsem odjel na asi poslední Cross country párty, která byla u mého kámoše doma v Tabernash.

Takhle vypadá většina učeben na mojí škole v USA.

Daniel Juříček - Můj rok v Coloradu
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky